Subject: Tenthalli püstitamine kat 80201:001:0564
From: "Kaidi Reinhold" <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Feb 2025 16:12:38 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Vastavalt telefonivestlusele palun kirja teel nõu.

Oleks soov talumaadele püstitada tent laohoone pindalaga 200-300m², kõrgus
kuni 8m.

Kas on nõutud tuletõrjeveevõtukoht, kui panna selle hoone sihtotstarbeks
põllumajanduslik laohoone?

Kui jah, siis kas pääseb sellest nõudest, kui panna elukondliku hoone
abihoonena registrisse?

Lähim hüdrant asub omaniku väitel 800m kaugusel.

Ilmselgelt käib talunikul 200m³ mahuti ja hüdrandi rajamine üle jõu.

Hoonetevaheline kuja 8m on tagatud.

Talupidamine asub hajaasustuses (40m raadiuses naaberkinnistute hooneid ei
ole).

Soovitava hoone ligikaudne asukoht:

Lugupidamisega ja tänan ette abi eest

Kaidi Reinhold

Projektijuht

Parim Disain OÜ

Tõusu tee 15, Soinaste küla

Kambja vald 61709

Tel. 53 455 311

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.parimdisain.ee/> www.parimdisain.ee

Facebook/ <https://www.facebook.com/profile.php?id=100087783234844>
ParimDisain

KONFIDENTSIAALSUSTEADE: Käesolev e-posti sõnum ja selle manused on
adresseeritud üksnes ülalmärgitud isikutele ja võivad sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille avaldamine  on
seadusega piiratud. Juhul, kui olete saanud käesoleva teate ekslikult või
te pole selle nimetatud saaja, palume teil viivitamatult teavitada sellest
sõnumi saatjat ja kustutada käesoleva e-posti sõnumi koos kõigi selle
manustega oma arvutisüsteemist. Igasugune käesoleva e-posti sõnumi
levitamine kolmandatele isikutele saatjaga kooskõlastamata on keelatud.